הכל על שיטות פילינג להצערת עור 

השימוש בשיטת הפילינג לעור יצר מהפכה של ממש בעולם הטיפוח והקוסמטיקה. פילינג, המשמעותו הוא קילוף עור, זו שיטה נהדרת לטפל בעור הפנים או הגוף באמצעות הסרה מבוקרת של שכבת התאים המתים, אשר מזרזת צמיחה של תאים חדשים, רעננים ובריאים יותר. שימוש בטיפולי פילינג עוזר להיפטר מבעיות עור מכל הסוגים – קמטים, כתמי פיגמנטציה, טיפול באקנה ועוד. בין כל אלו, השימוש בטיפול פילינג להצערת עור הוא המהפכני ביותר, מפני שהוא סוף סוף מאפשר לנו להשיג עור צעיר וחלק ללא הצורך לעבור ניתוחים פלסטיים.

סוגים של טיפולי פילינג להצערת עור

קיימים מספר סוגים של טיפולי פילינג להצערת עור שניתן לפנות אליהם.

1. פילינג להצערת עור לשימוש בבית – ככל שגדלה המודעות הציבורית לטיפולי פילינג להצערת עור , כך יותר ויותר חברות קוסמטיקה מצרפות לשורת מוצריהן גם מוצרים של פילינג להצערת עור שמיועדים לשימוש ביתי. בדרך כלל מוצרים אלו של פילינג להצערת עור מכילים גל גרגרים מיוחד, אשר עוזר להסיר את שכבה העליונה ביותר של תאי העור המתים מהפנים. חשוב לציין, כי סוג זה של פילינג להצערת עור מתאים בעיקר בתור מוצרים לניקוי העור, ומפני שפעולתם היא שטחית ביותר הם לא משפיעים על העור באופן ניכר כמו העלמת קמטים. מה שכן, מוצרי פילינג להצערת עור הם דרך מצויינת "להכין" את העור לטיפול מעמיק יותר אצל בעל מקצוע.

2. פילינג להצערת עור אצל קוסמטיקאית – כאן מדובר על טיפול פילינג להצערת עור שהוא רציני יותר, ואשר תוצאותיו בהחלט ניכרות לעין. פילינג להצערת עור שעושים במכוני קוסמטיקה מתבסס בדרך כלל על קילוף באמצעות חומצות אלפא הידרוקסיות, אשר חודרות לשכבות העמוקות של העור ומעודדות צמיחה של תאי עור חדשים, במקביל להסרה של תאי עור ישנים. היתרון הגדול של פילינג להצערת עור באמצעות חומצות אלפא הידרוקסיות, הוא שבניגוד לטיפולים אחרים זהו טיפול שחוזר עמוק מאוד לתוך העור, אך עם זאת, בשונה מפילינג כימי למשל, פילינג להצערת עור באמצעות חומצות אינו פוגע בעור ואין בו סכנה לצלקות או כוויות. כמו כן, החומצות עבור פילינג להצערת עור בשיטה זו מופקות מצמחים ומוצרים טבעיים אחרים (כגון חלב), שהם בריאים ומזינים במיוחד עבור עור הפנים.
ניתן לשלב טיפול זה עם טיפולי אינפרא אדום והתוצאות המושגות הרבה יותר מהירות.

3. פילינג להצערת עור באמצעות לייזר – זוהי שיטת פילינג להצערת עור שמחייבת טיפול של רופא, מפני שמדובר בטיפול שטומן בחובו סכנות רבות. אין ספק שטיפול פילינג להצערת עור באמצעות לייזר הוא הטיפול המעמיק והיעיל ביותר מבין כולם, אך יחד עם זאת אם הוא מבוצע על ידי אדם לא מיומן או מכשור תקול, פילינג להצערת עור באמצעות לייזר יכול לגרום נזקים חמורים לפנים.

טיפול פילינג במור קליניק – את מוזמנת ליצור קשר לייעוץ וקביעת תור לטיפול פילינג במכון הקוסמטיקה מור קליניק, מהמובילים בתחום הקוסמטיקה, האסתטיקה והיופי.