רוצים להסיר שיער ללא כאב?
האינפרא הוא הפתרון עבורכם!

כולנו סובלים סוגים שונים של כאבים בחיים שלנו, כאבים פיזיים, מחלות, אלרגיות, דלקות וכן הלאה, ובדרך כלל מדובר בתהליך בלתי נמנע שאנחנו עוברים בחיים, ועוד לא דיברנו על הכאבים הנפשיים, החרדות, הכעסים וכן הלאה. מהסיבה הזו, כשזה מגיע אל הסרת שיער, אנחנו מחפשים את הדרך הטובה ביותר להקל על עצמנו, וליהנות משילוב של תוצאות חלקות ואיכותיות, ללא הכאב, הסבל והייסורים שכרוכים בכך. אחת הדרכים הטובות ביותר כיום להסיר שיער ללא כאב היא בעזרת אינפרא אדום.

אינפרא אדום- ככה זה עובד
קרני אינפרא אדום הן קרניים שהרפואה והמדע כבר עושים בהם שימוש כמעט מאה שנה, וכיום גם התחום של הקוסמטיקה הרפואית רותם את היתרונות של אינפרא אדום לשורותיו, לשמחתם של הלקוחות הרבים והמרוצים. במהלך טיפול של אינפרא אדום הקרניים בעלות האורכים המשתנים והתדרים המשתנים, חודרות אל מתחת לעור, מגיעות אל שורשי השיערה, וכך גורמות לה לצמוח כשהיא דלילה וחלשה יותר.

על מנת להשיג תוצאות דרושה סדרת טיפולי אינפרא והמתנה של חודש חודשיים בין טיפול אחד למשנהו, כאשר בהדרגה ואחרי כל טיפול אינפרא ניתן לראות תוצאות בשטח. חשוב לדעת כי כיום אין שום טיפול שיכול להעניק לכם הסרת שיער לצמיתות בשל טבעו ההורמונאלי והמשתנה של גוף האדם, וראוי שתיזהרו ותתרחקו מכל מי שמבטיח לכם אחרת, אך טיפול אינפרא הוא טיפול עם אחוזי הצלחה גבוהים למדי ותוצאות חלקות ואיכותיות.

אינפרא אדום- אין כאבים, אין סיכונים
בניגוד לסוגי טיפולים אחרים שידועים כגורמי סבל, טיפול אינפרא אינו כרוך בתחושות כאב, ולעיתים נדירות נוצרת תחושת עקצוץ מקומית. לעומת זאת ישנם טיפולים שמייצרים תחושת כאב הדומה לכוויה או שריפה במקום הטיפול. בשל כך, ובניגוד לסוגי טיפולים אחרים כמו הסרת שיער בלייזר לדוגמא, אין צורך בביצוע הכנות מקדימות כמו מריחה של חומרי אלחוש מקומיים או שימוש באוויר קר לצורך הרגעה של המקום. לא בכדי נדרש פיקוח רפואי בעת טיפול בלייזר, בניגוד אל טיפול אינפרא שיכול להתבצע בידי קוסמטיקאית המומחית לכך. טיפול אינפרא הוא טיפול ידידותי ונעים מהבחינה הזו, ומתבצע בהתאם לתחושות המטופל בכל רגע נתון. בנוסף, טיפול אינפרא אדום אינו מייצר תופעות לוואי שונות המוכרות לנו משיטות אחרות, כמו אדמומיות על העור, צמיחה הפוכה של שערות במקום החוצה אל תוך העור, הופעת כתמי פיגמנטציה על העור וכן הלאה.
אם גם לכם נמאס לסבול כאבים מיותרים בחיים אך אתם עדיין לא מוכנים לוותר על הסרת שיער איכותית וטובה שתחזיר לאורך זמן ולא תשעבד אתכם לפעילות יומיומית, דעו כי טיפול אינפרא אדום הוא הפתרון המושלם עבורכם.