פילינג – הכי טבעי לקלף 

פילינג – ישר מהטבע 

בשנים האחרונות הפכו טיפולי פילינג לפופולארים ביותר הודות למגוון טכניקות שונות. פילינג טבעי ניתן לעשות אפילו בבית. הפילינג מבוסס על חומרים טבעיים או תכשירי קוסמטיקה (ממקור אורגני ו/או מינרלי), המאפשרים דרגות שונות של קילוף העור.

בפילינג טבעי משתמשים בחומרים בעלי אפקט מכני של גירוד העור (כמו גרגירים) או בחומצות מהצומח המסירות את שכבות העור העליונות.

פילינג – מתקלף בקלות

כמעט כמו כל דבר בחיים, גם את הפילינג הטבעי נהוג לחלק לשלוש דרגות: קל, בינוני ועמוק. פילינג טבעי קל הנקרא גם פילינג מכני, ניתן לקנות, אך גם להכין בקלות בבית על ידי ערבוב של גרגרים, כמו משמשים, גרנולה או קריסטלים שונים עם קרם פנים או סבון. את הפילינג מורחים על העור בתנועות סיבוביות במשך 2-3 דקות ושוטפים.

פילינג קל משפר את זרימת הדם וספיחת לכלוך ושומנים, אולם השפעתו נעלמת מהר ויש לחזור על הטיפולים לפחות פעם בשבוע.

פילינג בינוני – חומצה של פירות

פילינג בינוני המכונה גם פילינג שטחי מבוסס על חומצות מפירות וירקות כמו תפוחי עץ, אפרסק, עגבניות, פפאיה ועוד. חומצות הפרי מגיעות עד לכ-12% מהתכשיר עצמו והן החומר הפעיל בפילינג. את הפילינג מורחים על פנים נקיות, ואחרי 2-5 דקות שוטפים עם הרבה מים.

פילינג בינוני משפר את זרימת הדם והחמצן וגורם לחילוף חומרים טוב יותר של העור. מומלץ לערוך את הטיפול אחת לחודש או חודשיים, ועל ידי מריחת החומר מספר פעמים ברציפות, ניתן להגיע לקילוף עדין של העור אצל קוסמטיקאיתלשם חידושו. לא ניתן לעשות פילינג בינוני לבד בבית אלא על ידי קוסמטיקאית או רופא.

פילינג עמוק – שבבים ואלמוגים

פילינג עמוק, מאפשר קילוף עדין של העור, כמו לאחר שיזוף, על ידי טיפול אחד. פילינג עמוק טבעי מורכב מתערובת שבבי צמחים יבשים עם פתיתי אלמוגים ותמציות של פירות והוא משלב קילוף מכני ואינזימתי כאחד הדורש שהייה בבית תקופת מה.

הפילינג העמוק נמרח על הפנים למשך כחצי שעה. אחרי ששוטפים במים קרים, אסור להיחשף לשמש למשך יממה שלמה. יומיים אחרי הטיפול העור מתחיל להתקלף.

פילינג עמוק גורם לחידוש העור, להבהרת כתמים של פצעי בגרות, להגברת מחזור הדם ומערכת הלימפה, להגברת חילוף החומרים בעור, ולקילוף שכבות העור העליונות (אפידרמיס). בנוסף הטיפול גם משטח קמטוטים עדינים ומיישר צלקות קטנות.

פילינג עמוק מצריך טיפול פעם במספר חודשים, משיג תוצאות טובות בסיכון מועט והוא מבוצע רק על ידי קוסמטיקאית מקצועית או רופא.

טיפול פילינג בינוני במור קליניק – אתם מוזמנים ליצור קשר לייעוץ וקביעת תור לטיפול פילינג בינוני במכון הקוסמטיקה מור קליניק, מהמובילים בתחום טיפולי הפנים.