מהי הדרך האולטימטיבית לטיפול במחלת הסבוריאה?

על התסמינים של סבוריאה...

האם גם את סובלת ממחלת סבוריאה בקרקפת? האם גם אתן, סובלות מאדמומיות, או קשקשים בעור הפנים? גם אתן התייאשתן ממשחות אשר כוללות אסטרואידים? במידה וכן, אתן מוזמנות להגיע למכון "מור קוסמטיקה" וליהנות מאחד הטיפולים המתקדמים בתחום. בעזרת מספר טיפולים, וללא כל תופעות הלוואי, תוכלי לשפר משמעותית את הסבוריאה ומהנזקים שהיא מסבה לגופך, וכל זאת ללא כל מאמץ וללא כאבים.

כיצד מרגישים הסובלים מסבוריאה?

אלו שסובלים ממחלת הסבוריאה, יעידו כי מדובר במחלה לא נעימה. הסבוריאה הינה מחלת עור לכל דבר, והיא גורמת למספר תסמינים פיזיים כגון תחושת גירוד, תחושת עקצוץ, ואדמומיות בעור. כמו כן, הסבוריאה יכולה לגרום לתחושת דימוי עצמי ירודה, שכן היא מהווה נזק למראה העור במקומות בהם היא מופיעה, שהם לרוב הפנים או הקרקפת, אך גם במקומות אחרים כמו הזרועות, גב, כתפיים, ועוד.

שיטת הקור לטיפול בתופעה

שיטת הטיפול החדשנית הגיעה מצרפת ומיועדת לטיפול בתופעות סבוריאה באמצעות קור, הוכחה כיעילה ומוצלחת בעיקר בצרפת. הטיפול מביא להישגים מרשימים ולתוצאות נפלאות, כגון מיצוק העור, הסרה של האדמומיות ושל הגירודים בעור, והורדת נפיחות באזורים שונים. שיטה זו מאפשרת החדרה של חומרי לחות מזינים לשכבות עמוקות ביותר לעור, וזאת בעזרת שימוש בקור של 5 מעלות צלזיוס. פעולת קירור העור, מביאה לפעולה של התכווצות ושחרור של העור, מה שגורם להולכה יעילה וממוקדת יותר של החומרים הטיפוליים לתוך שכבות העור.

מכון "מור קוסמטיקה"- הטובים בתחום
מכון "מור קוסמטיקה" הינו מכון לטיפולים קוסמטיים פרא-רפואיים, אשר ממוקם בראשון לציון. המכון מנוהל על ידי יהודית מור, קוסמטיקאית פרה-רפואית מוסמכת ובעלת וותק עשיר בתחום, אשר מעניקה טיפולים באופן מקצועי ומיומן. במידה וגם אתן סובלות מנזקים בעור אשר נגרמים ממחלת  סבוריאה, אתן מוזמנות לפנות למכון, וליהנות מטיפולים מקצועיים ויסודיים, אשר ניתנים למטופלות באווירה נעימה ונוחה ביותר.

להתיעצות חינם: 052-8705343 ליהודית