מהו טיפול שחורים אצל קוסמטיקאית?

נערות ונשים רבות נוהגות לבצע על עצמן (או על בן זוגן) טיפול שחורים בבית מול המראה. הדבר אפשרי אך טיפול שחורים אצל קוסמטיקאית עדיף בהרבה ויביא תוצאות טובות בהרבה, לאורך זמן ארוך יותר ופחות כאב שכרוך לרוב בהוצאת השחורים העמוקים יותר. טיפול שחורים לא רק ישאיר את עור פנייך נקי ויפה יותר, טיפול שחורים יכול גם למנוע הופעת פצעי אקנה מאותם שחורים בהמשך.

טיפול שחורים – עוצר את האקנה בהתחלה
שחורים בפנים מופיעים כאמור אצל כולם, אין חובה שכל שחור שכזה יהפוך לפצעון או להתפרצות אקנה מלאה, אך כל התפרצות אקנה תלווה קודם כל בהופעת אותם שחורים בפנים. טיפול שחורים יכול מאוד להקל על בעיות אקנה, ולמנוע מראש הרבה פצעים, וגם אם לא מדובר על אקנה שמחכה לפרוץ, טיפול שחורים הוא חשוב מאוד, על מנת לשמור על עור פנים יפה ונקי. השחורים האלו אינם מחמיאים לעורך כלל, ואפשר להיפטר מהם בקלות בעזרת קוסמטיקאית מוסמכת.

טיפול שחורים – למה עדיף אצל קוסמטיקאית
כפי שהוסבר בתחילת המאמר, ניתן לבצע טיפול שחורים ללא עזרה מקצועית ולרוב גם תצליחו להוציא את רובם, אך מרבית הנשים אינן עושות את ניקוי הפנים משחורים כהלכה, והתהליך יכול לגרור עימו תופעות שליליות ולא רצויות. בביצוע טיפול שחורים בבית, לרוב פשוט תלחצי על שני צידיו בחוזקה עד ליציאתו. הוא אמנם מסיים את חייו מחוץ לפנים, אך מה על עור הפנים במקום בו היה השחור...? טיפול שחורים אצל קוסמטיקאית מוסמכת, רצוי אצל אחת שעברה הסמכה של קוסמטיקאית רפואית, אומר שהטיפול יתבצע לאחר ניקוי יסודי ונכון של הפנים, בעזרת פילינג וסבון מיוחד. טיפול שחורים יעיל מצריך ריכוך של העור בעזרת אדים שעוזרים לבצע ניקוי עמוק ויעיל יותר של העור ולבסוף, טיפול שחורים של קוסמטיקאית מבוצע תחת חיטוי נכון של המקום וידי המטפלת, כך שלא ייווצר זיהום לאחר הוצאת השחורים.

קוסמטיקאיות רפואיות מבצעות טיפול שחורים ביעילות רבה ועם הרבה פחות כאב, גם בגלל ניקוי וריכוך הפנים וגם בעזרת חומרים שמפחיתים את הכאב, אם תבחרי להשתמש בהם.
טיפול שחורים יכול להיות רלבנטי החל מגיל ההתבגרות ועד גילאים מאוחרים יותר. חיי היומיום גורמים לעור הפנים להתלכלך, ובתוספת שינויים הורמונאליים ועוד גורמים נוצרים השחורים, שמצריכים טיפול שחורים איכותי על מנת להיפטר מהם, ולקבל שוב עור נקי ורענן. שווה לשלב טיפול שחורים אצל קוסמטיקאית יחד עם עוד טיפולים נעימים ומפנקים.