טיפול בכאב

טיפול בכאב באמצעות טיפול חדשני ובלעדי מסוגו בארץ, "טיפול בכאב באמצעות הקור". טיפול זה מתבצע ע"י מכשיר שפותח לאחר מחקר מעמיק שהוכיח את יעילות הקור בחברת "דרמוליין" הצרפתית.

מכשיר זה מייצר קור במינוס 5 מעלות.
טיפול בכאב בשיטת הקור הוא שיטה מדעית שלמה בתחום הפיזיוטרפיה  לצורך טיפול בכאב הנקראת "קריוטרפיה" השיטה נפוצה בעיקר ביפן ובאירופה.

טיפול בכאב בשיטת הקור למשך 40 דקות עלותו היא 199 ש"ח.

מהי קריוטרפיה?
תפישה זו היא מקבילה בגדול לשימוש של הקור למטרות ריפוי.

קצת היסטוריה...
הקריוטרפיה ידועה בעולם עוד בעבר המאוד רחוק היות והשימוש בה הוזכר ע"י היפוקראטס (הרופא הראשון בהיסטוריה). כבר בימי קדם כפי שמעידות על כך תעודות פפירוס שנשתמרו ממצרים העתיקה, השתמשו בני האדם בקור ובנוזלים לשיכוך ולצורך טיפול בכאב מסוגים שונים.

חלוץ השימוש בקריוטרפיה הוא חוקר יפני, טאימו ימאוצ'י, שהתחיל להתשמש בשיטה ב-1981 לגבי טיפול בכאב דלקת מפרקים. שימוש בקור על העור גורם להיצרות נימי הדם ולאחר מכן יש התרחבות של כלי הדם, כך שצימצום והרחבה לסירוגין גורמים לתנועה מוגברת של כלי הדם והחמצן לעור, להקלה ושיפור טיפול בכאב.

הטיפול בשיטה מוכר למצבי טיפול בכאב במקרים הבאים :
*הפגת כאב עורי-
הקלה על כאב- שימוש בקור מאפשר ביטול מהיר כמעט מידי של קצות העצבים וביטול סיבי החישה שהם רבים בעור.
*דיכוי תהליכים דלקתיים-
הורדת טמפרטורת הגוף ב מעלה אחת בלבד מדכאת תהליכים דלקתיים ויעילה פי ארבעה מטיפול תרופתי אנטיביוטי.
*הורדת נפיחויות-
שיפור זרימת הלימפה ברקמות פועל להורדת נפיחויות שונות בגוף בקצב הגדול פי שניים מכל שיטה אחרת ובכך אמור לסיעע להחלמת העור אחריי ניתוחים שונים ולריפוי ולאיחוי צלקות.
*שיפור המטבוליזם-
המרצת מחזור הדם מווסתת ומאזנת את תהליכי חילוף החומרים בגוף.
*תיגבור המערכת החיסונית-
גירוי חזק של מערכת וויסות החום בגוף, מגביר את זרימת הדם הפריפיאלית ובכך ממריץ את המערכת החיסונית.
*העלאת סף הכאב-
הטיפול הקריוטרפי משכך כאבים כרונים או כאבים שנגרמים מחבלות משום שכבר בטמפרטוה של 5 מעלות מינוס מפסיקה מערכת העצבים לשלוח אותות חשמליים למוח, שאחראי לתחושת הכאב.

טיפול בכאב מכל סוג באמצעות הקור יעיל ומקל בצורה מיידית.

בקיצור,
ה ק פ י א ו  ע צ מ כ ם  ו ל א  ת ח ו ש ו  כ א ב!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לבירור פרטים לגבי טיפול בכאב באמצעות הקור התקשרו עכשיו ליהודית