מנקים את הפנים לכבוד החגים

חגי תשרי כבר החלו וזה הזמן להתחיל את השנה החדשה עם ניקוי פנים כללי, הוצאת שחורים והתחלת נקיות, אסתטיות ונעימות. ניקוי שחורים הוא הליך לכאורה פשט, אולם אם אינו נעשה על ידי קוסמטיקאית, אתן עלולות לגרום זיהום וסימנים מיותרים בפנים, וחבל.

שתהיה שנה נקייה וצחה
הנקודות האלו בפנים, באזורים כמו הסנטר, קצוות האף והלחיים, בגוון שחור ולא מחמיא נוצרות כתוצאה מהפרשה של שומן טבעי של העור. המקור של שומן זה הוא בבלוטות החלב שמפרישות את השומן הזה, שבמצבים רגילים הוא דווקא טוב ויוני לעור. הבעיה מתחילה כשיש גודש של הפרשה והכמות המוגברת משווה לפנים מראה שמנוני ולא אסתטי. לא רק זאת, עודף ההפרשה לא מוצא את מקומו החוצה מבעד לזקיקי השערה, הנקבובית, נעצר בפתח, בא במגע עם החמצן ואז, בסוף התהליך הזה, נוצר אותו שחור, אותה נקודה שחורה שאם נלחץ עליה משני צידיה, ייצא ממנה מעין קו מפותל בעל גוון צהבהב וריח לא נעים.

הלחיצה דווקא טובה מאחר והיא משחררת את עודף השומן שהצטבר ומאפשרת מעבר חמצן, אולם ללא יד מקצועית שתעשה את זה, אתן עלולות ליצור נזקים לעור וגם לא מובטח לכן שהנקודה השחורה לא תשוב ותבצבץ בפניכן.

שתהיה שנה ללא שחורים
ניקוי הפנים מהשחורים חייב להיעשות, לפחות בשלב הראשון, על ידי קוסמטיקאית מוסמכת ובעלת נסיון. הקוסמטיקאית תדאג לניקוי כללי של הפנים,לא רק מהשכבה החיצונית של העור אלא מעומקו, תוציא את הלכלוך והשומן שהצטבר היישר מהשורש ותאפשר מקום לזרימת חמצן תקינה שתחזיר את הברק לפניכן. כאשר הקוסמטיקאית עושה שימוש בתכשירים טבעיים ובפיקוח משרד הבריאות,מובטח לכן טיפול בטוח, יסודי וללא אדמומית בפנים.

זה הזמן להכין את הפנים לשנה החדשה, לשלב גם ניקוי עמוק ויסודי מעבר להוצאת השחורים, למשל פילינג עמוק שיקרצף את פניכן מבפנים ומבחוץ, להוציא את כל השחורים ובידיעה שעם תחזוקה נכונה בבית הם גם לא ישובו ומבלי לפגוע בעור הפנים.
יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית מוסמכת מראשון לציון, מומחית לטיפול באקנה, מזמינה אתכן לניקוי שחורים לכבוד השנה החדשה שאך זה החלה, לסייע לכם בטיפים והמלצות על תחזוקה נכונה של עור הפנים ושימור שלו יפה וזוהר ופינוק אמיתי לפנים שלכם, לכבוד השנה החדשה.
שנה טובה וחגים שמחים!